Nohavice do tretice

Starie svetre majú Vianoce! Určite si pamätáte módu spred nejakých pätnástich rokov - vypasované svetríky a nohavice bokovky. Bokovky už nechcem ani vidieť, svetre hnili v kufri. S príchodom nohavíc so zvýšeným pásom do šatníka nastali ležiakom zlaté časy. Najmä tým univerzálnym a trvanlivým, akým je napríklad tento svetlobéžový bavlnený pulóver. Na gate už nie dobrý, do gatí super.

Predstavujem vám teda už tretí outfit s rovnakými nohavicami. Moderný strih tohto jediného kusa oblečenia dáva šancu tým starším. Vlnený kabát je už skutočne vintage, aj onikať by sa mu mohlo.




Nápad na outfit vznikol ľahko - dostala som od netere na narodky šál, ktorý je presne v béžovo-striebornom odtieni mojej asi ročnej kabelky a ešte aj tón v tóne s kabátom. Stačilo nájsť pulóver o niekoľko tónov svetlejší.


Ku outfitu by sa pýtali kožené rukavice vo farbe vlasov a idem, ale inšpirácia novými jarnými farbami bola už tu. Vlnené rukavičky s králičou srsťou som tiež kedysi fasovala od netere. Už boli zánovné, vraj sa jej taká farba ku ničomu nehodí. Nuž, raz sa veru určite zídu. Výsledkom som sama prekvapená, teším sa. Objavila som pre seba novú farebnú kombináciu, neokukanú a tentokrát ma outfit nestál ani halier.




Šál je obojstranný. Zložený je z viskózy a lurexového vlákna, jedna strana je strieborná a tá druhá "len tak trochu". V rámci momentálnych metalických trendov ho veru vynosím. Super darček a veľké prekvapko. Tuším má tá moja neterka môj šatník podrobne naštudovaný.



Jedna z trendových farieb jari 2018 - Spring Crocus. Som myslela, že tak studená ružová nie je nič pre mňa. A ľaľa!


Fotografovala ma moja dobrá priateľka, mladučká Kája, ktorá ma prišla opáčiť aj so svojou malou dcérkou. Photoshooting bol teda len tuto za rohom a to sme ešte v jednom kuse dávali pozor na detský kočík, aby sa nám nepustil dole strmou ulicou ako po Potemkinových schodoch. Fotenie systémom šup-šup, cvak-cvak, bojové podmienky.  Děkuji, Kájinko!

Fotografie: Karla Störzer

Outfit:
Rukavice: Ralph Lauren 
Šál: Stoklasa
Kabát: Max Mara
Nohavice: Mango
Pulóver: Reserved
Kabelka: Zara
Náušnice: Mango
Čižmy: Bonprix
Rúž: Urban Decay 1993



Baba Slováková

8 komentárov:

  1. Nádherné vlasy������A ta vaše kabelička,kdepak ji mají?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlasy??? Som prekvapená, lebo fúkalo a sú rozstrapatené :D Kabelka je z vlaňajšej kolekcie Zary.

      Odstrániť
  2. Perfektní, já ty rukavice vidím na telefonu jako fialové a s tou šedou je to moc hezká kombinace. Mimochodem, fialová není obecně moc oblíbená, a přitom bývá dost slušivá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oje... tie rukavice sú výrazne ružovofialové a dala som si pri editovaní fotiek záležať, aby bola farba presná. Pracujem na PC, kukla som článok na tablete - a veru sú tam fialové! Picne ma :D A to ostatné nie je sivé ale béžové, je to tá taká studená "piesková" béžová. No nič, každý monitor to ukazuje inak, žiaľ. Na jar sa bude nosiť normálna fialová a ešte aj dva odtiene ružovofialovej.

      Odstrániť
  3. Chválím moc a moc a stejně tak tiše závidím a trpím - konečně se vrátil můj milovaný nadčasový styl, klasické kalhoty, vlněné dlouhé pláště a hlavně lodičky a podpatky vůbec...
    Bohužel od letního úrazu se mi o normální chůzi, natož na podpatcích, může jen zdát!
    Těším se aspoň na vaše příští krásné překvápko,
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nič si z toho nerobte, tenisky a vôbec topánky bez podpätkov sú stále rovnako trendy.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram