P(r)ostřižiny


Nezbedný mladistvý vzhľad mi nedal spávať, nabrala som odvahu. Pani Pavlína ma sfúkla, že som sa u nich už pekne dlho neukázala. Pristrihneme ofinku a končeky?

Nepristrihneme, ideme strihať! Postupný strih a dobrých desať-pätnásť centimetrov dole. Kaderníčka na mňa neveriacky pozerá. Vie byť vraj nepríjemne úprimná a kebyže si myslí, že mi tie dlhé vlasy nepristanú, oznámi mi to na rovinu. Čo som si to vymyslela?!


Posledná fotka s dlhými vlasmi a ideme na to... Moje vláááásky, šej-haj, na kolená padali.


Postupný strih. Ošňápané a aj riadne preriedené končeky nevedia z toho šoku precitnúť, sú rovné. Veď sa ony časom spamätajú a začnú sa besne vlniť. Toto je frizúra nazvaná "prehrabnutie prstami".




Prvé dve fotky som najprv poslala na posúdenie kamoške. Na tej druhej vyzeráš super! Rozumej - na tej pred ostrihaním. Joj, či je len zlatá!

Večer prichádza moja staršia dcéra a čo to, čo to?! Tiež ošmýkaná na rovnakú dĺžku. Telepatia funguje. Obzeráme si hlavinky a mladá mi hovorí: "Chcela som to kratšie, po plecia, ale kaderníčka mi povedala, že neexistuje, po plecia to nosia len staré tetky!" Smejeme sa.

Vďaka, pani Pavlínka, že ste zasiahli a nevypočuli celkom moje želanie.

Nový strih je kompromisom, nedala dole toľko, čo som chcela. Niet nad kaderníčky, ktoré nám zabránia realizovať naše šialené nápady!


Fotografia po týždni. Úprava vlasov "á la práve som vstala". Umyla som ich predo dňom, ráno rozčesala a naspäť rozstrapatila prstami smerom hore. Už si na nový strih zvykli a robia si, čo chcú. Ten správny "sarandonský" look im dodal pražský vietor. Kto by to bol povedal, že raz budem nadšená z načisto strapatej, bezúdržbovej frizúry!

Za strihanie, fotografovanie i za srandu ďakujem pani Pavlíne Láskovej, kaderníctvo na Břevnove (Marjánka).

Súvisiaci článok: Dobré účesy pre zrelé ženy


Baba Slováková

15 komentárov:

  1. Uz bolo načase!..mas o par rokov menej...zmena teší. MB

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem si predstavit, kadernicky zvyknu zostrihnut viac, ale Tvoja je vynimka...je to fajn...

      Odstrániť
  2. Paradni změna, u tohoto střihu je opravdu nejlepší vlasy jen prohrabnout, čím míň uprav tím líp. Já nemám vlnite vlasy, tak musím rozcuch tvořit, že trochu nalakuju a pořadně rukama protřepu. Dlouho jsem teď nosila culík, ale taky takový rozcuchaný, ale teď mam zase nachvíli náladu na vlasy rozpuštěne. Nejvetší problem mívam s afinou,jak se mi zadaří afina, tak působí celkový dojem. Jsem zvědavá, jak Vy se postupně s afinou budete prát:-))A musim mit vlasy jakoby za ušima, ne zpuštěne podel obličeje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja nosím vlasy za ušami :D S ofinou je to vždy problém, krátka mi nepristane a dlhá je raz-dva pridlhá. Kaderníčka mi ju skátila len trošku, ale poriadne preriedila takými tými prestrihávacími nožnicami. Obyčajne si ju strihám potom sama, ale ukázalo sa, že zas to bolo kadejako nakrivo, asi budem poctivo chodiť do kaderníctva.

      Odstrániť
  3. Dobrý večer pani Evka. Nedá mi nereagovať na Vaše "nové vlasy"... Rozviate, neposlušné, strapaté... Vydarená zmena. Vlásky si zvyknú na nový strih a uložia sa ako treba. Zdá sa mi, že máte vlnité vlasy - stačí troška gélu a "pomačkať" rukami. Je to také jarne odľahčené... Eva z HE (PS: Môžem vedieť, akú farbu používate? Je nádherná.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý večer, ďakujem! Áno, vlasy sú vlnité a okrem kondicionéru na ne nepožívam nič. Neviem, či vyskúšam gél, tento trik ja praktikujem navlhčenými dlaňami. Po príchode z kaderníctva som ale doma hľadala, či sa nejaký po dcérach presa len nenájdem :D Hej, ony si rýchlo zvyknú a najlepšie budú, keď bude vonku vlhko.
      Farba je L´Oreal 7.43 blond medená zlatá, mám ju po prvýkrát a zdá sa mi, že obsahuje aj hnedé pigmenty, čomu sa veľmi teším.

      Odstrániť
  4. Také nosím delší ofinu, stříhat mě ji naučil kadeřnik. Vlasy je třeba stáhnoout doprostřed čela rukou do miniculiku a ten pak ustrihnout. Delam to vetsinou v praci na wc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je bomba nápad! Ale prečo v práci na WC???
      :D :D :D

      Odstrániť
  5. Protože v práci si vždycky uvědomím, že už přes tu ofinu nevidím a musím to hned řešit :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pristanú vám, len či s nimi nebude viac práce ako s dlhými? Moje obvykle nie sú dlhšie ako na ramena a občas som závidela že dcera stiahne vlasy do vrkoča a už je upravená. Janina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já k Páje chodím už několik let. Profesinálka každým coulem a ještě odcházím s dobrou náladou. Nikde se tolik nezasmějete, jako tam. Dobrá volba, sluší Vám to!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vy jej hovoríte Pája? To som nevedela. Milé.
      Je to nozaj zlatá ženská.

      Odstrániť
  8. Moc se to povedlo, sluší :-) sedmi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram