Oranžová celózia (Celosia Orange)


Táto trendová farba jari 2014 mi urobila hádam najväčšiu radosť! Červená ani oranžová farba mi nepristanú, zato ich zmiešanie je pre mňa ako stvorené. Oranžovočervená, korálovočervená, hrdzavočervená... podľa aktuálnych trendov pre rok 2014 oranžová celózia.

Už pár rokov sú módni návrhári ovplyvnení seriálom Orange is the New Black (Oranžová je nová čierna). Červenooranžová sa objavuje nielen v odevoch, ale aj v módnych doplnkoch - topánkach, kabelkách, hodinkách...

Sledovať módne trendy je miestami zábava. Pri nevädzovomodrej som smútila za vyhodenými veciami, v žiarivej červenofialovej farbe orchideí som ani nikdy nič nemala. Ale pri oranžovočervenej stačilo otvoriť skriňu! Zajtra odfotím, čo všetko som objavila.


Kombinácia s čiernou, ako na prvom obrázku, je moja klasika, ale kombinácia s bielou ma úplne očarila!

Súvisiace články: Farby roku 2014 

Mulberry Spring/Summer 2014 (London Fashion Week), Image Source: gorgeautiful.com

Netflix
Orange is the New Black



www.pantone.com



Baba Slováková

1 komentár:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram