Ako to vidia muži

Tak ja sa tu snažím prešaltovať na dôstojné starnutie, magických 55 rokov som už slávnostne dovŕšila, už sa len hádam pomaličky začnem tešiť na zaslúžilý dôchodok - a ten môj chlap to nijakovsky nerešpektuje. Napríklad som si dala podstrihnúť vlasy, aby bol účes profesionálnejší a primeraný veku. Krútil hlavou, krútil nosom a potom sa náhle potešil, že veď časom dorastú! Keď začal ostro protestovať proti vyhadzovaniu minisukní do koša, ukázala som mu svoj blog. Kukaj, ako sa má obliekať a ako má vyzerať žena po päťdesiatke!




Kukal. Usmieval sa popod fúz. Blog ho prekvapil. A začal sa so mnou naozaj vášnivo škriepiť.
Taká Oprah Winfrey sa mu nezdala krásna a sexi ani na jednej z fotografií. Naštval ma. Tak ja ju tu obdivujem, akú má krásnu tvár a vlasy a ako je napriek svojej korpulentnosti vždy dokonale oháknutá, krátko a dobre - mňam, na zahryznutie.

Jemu sa vraj vôbec nepáči. Oukej, no tak nie je tvoj typ, skús sa na ňu ale pozrieť objektívne! Nie ako na ženu, ale ako na človeka, na výtvor prírody, na osobnosť!!!

"Ale to sa nedá, moja."

Povedal to presvedčivo a neoblomne, oči sa mu smiali. No na porazenie, fakt. Nástojčivo som mu ukazovala ďalšie babenky, skvelé príklady, ohromné inšpirácie... iba pobavene dvíhal obrvy. Tak som vytiahla kaliber najťažší - ohováranie a poukazovanie na nedostatok súdnosti u zrelých žien.

Ukázala som mu zmachlenú Sharon Stone.
Tak! Pozeraj, ako to dopadne, keď chcela stará mladou byť! Vyvalené prsia a myši pod pazuchami. Katastrofa. Karikatúra. Koniec sveta!
Pozeral. Nekonečne dlho. Mlčal a neprestával sa záhadne usmievať.

"Vyzerá fantasticky!" - vydýchol napokon.

Čoooo?! Čo nevidíš tie MYŠI???
Musela som ďubnúť do monitora, aby mu konečne došlo, o čom točím. Načisto sa rozosmial. A potom zvážnel a rozpačito a opatrne mi zvestoval, že on je pravdepodobne celkom obyčajný a jednoduchý chlap. Takže mu mám veriť, že keď obyčajný chlap vidí pekné prsia, nič iné si nevšimne. On naozaj nevedel, čo mi také hrozné na Sharon prekáža, kým som do toho víťazoslávne nezapichla prst. Ale aj potom zas len videl príťažlivú ženu, nijaké nedostatky.

Bola som zdrvená.
Zarazene som mlčala. Klopkala som prstami po stole. Úkosom ma pozoroval a napokon hlesol čosi také, že neblbni, tie vlasy rýchlo dorastú. Ale mne chodilo po rozume niečo celkom iné.

"Chceš mi týmto povedať, že aj ja mám chodiť medzi ľudí s vyvalenými kozami?!" - odvážila som sa narovinu opýtať.

Otvoril ústa. Zalapal po dychu a začal sa hrozne smiať.

"To veru ešte kľudne môžeš! Aj každý deň! Ale keďže som ja len obyčajný chlap, budem naozaj rád, keď len DOMA!"



Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram