Škoricový trik pre červenovlásky

No áno, na tento trik som prišla už dávno. Vo všetkých sprievodcoch farbených typov sú červenovlásky dôrazne vystríhané pred čiernou farbou. Čierna je tabu, čierna je zakázaná, s čiernou bude teplý jesenný typ nevýrazný, zabitý - ba priam neživo vyzerajúci. Mŕtvolný look zaručený. Figu borovú!!!

Milujem čiernu. Niet nad malé čierne, niet nad klasický čierny kostým s úzkou sukňou, niet nad čierne lodičky, niet nad už tu spomínané čierne kožené úzke nohavice... a tak ďalej. Hádam len sýta  tmavomodrá by sa jej mohla rovnať. Lenže pre červenovlásky je tmavomodrá to, čo čierna, len v tmavomodrom. Zabiják. Ešte horšia je snehobiela, pri tej pokožka okamžite nadobudne žltý odieň, ono totiž pokožka u veľkej časti červenovlások aj prirodzene nažltlá je.




Ale! Stačí mať len jeden jediný kúsok v odtieni vlasov a všetko je zachránené. Kedysi som mala škoricovú kabelku, mohla som ju nosiť hádam ku všetkému. Hm, načim sa mi poobzerať po novej. A ešte mám už pekne dlho hodvábnu nechutne drahú škoricovú šatku.




Inšpirácia: Julianne Moore (1960)

V tých malých čiernych vyzerá raz fajne. Pokúšam si predstaviť namiesto tých coolových topánok s leopardím vzorom klasické čierne lodičky. Nuda by to veru bola! Julianne použila ešte jeden z trikov červenovlások: pri tvári je svetlá farba. Jasám. Je smotanovobiela!

Výborná je aj dĺžka sukne a trojštvrťové rukávy vždy boli mojím favoritom. Nech si vraví kto chce, čo chce. Že malým ženám skracujú ruky, napríklad. Ako keby ženy vždy takto stáli v pozore! Také letné sáčko, tričko či pulóvrik s trojštvrťovým rukávom, to je vec. Poviem to natvrdo: rukáv ukryje už nevábny lakeť a pritom sa vám neplandá na zápästí. Tam sa majú plandať náramky.


Julianne Moore Style

Inšpirácia: Marcia Cross (1962)

Tieto Marciine outfity sú na všedný deň, nie všetky jej topánky /rozmýšľam, ako tú jej obuv súhrnne vlastne nazvať/ by som chcela nevyhnutne mať, ale: škoricový akcent pri tmavých farbách nechýba nikdy!!!
Náhodou sa mi tie jej freetimové outfity páčia. Netreba byť furt za hviezdu. Vyzerá brutálne mlado! 












Obe babenky patria k červenovláskam s porcelánovým typom pleti. A nosia čiernu ako nič!

Kliknite na zväčšenie fotografií!

Súvisiaci článok:
Škoricová taška

Text: Baba



Baba Slováková

1 komentár:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram