Päť minút pred chrípkou ako remeň


Že dorazila sesternica Ela až spoza hraníc, už viete. Ba aj to, že dotrepala tašku plnú jej vlastnoručne vyrobených šperkov, som už spomínala. Čo neviete, je skutočnosť, že všetky moje nadšené plány na fotografovanie outfitov stroskotali na takej banalite, akou je chrípka.




Náhly výskyt ligotavých cingrlátok v obrovskom množstve a priamo v mojom byte ma okamžite naštartoval. Hneď som navymýšľala kombinácie, doladila vecičky, obe sme sa tešili. Ale chyba lávky, viróza už bola zahniezdená a brúsila si na mňa zuby. Tento jediný outfit, ktorý sme stihli, sa dá charakterizovať slovami "chytro cvakaj, kým mám utretý nos!". To už mi z neho tieklo ako z vodovodu a ak sa vám zdá, že mám také zvláštne zjihlé oči, tak sa vám to nezdá. Je v nich už horúčka horúčkovitá.


Tento outfit som nazvala "do práce", aj keď je to čistá fabulácia. Na fotkách síce sedím na svojom pracovisku, to áno. Ibaže sa toto nachádza u mňa doma. Asi ťažko by som sa za svoje počítače zvalila v takomto ohoze. Na pracovnú šichtu bežne volím džínsy, tričko a nejaké very trendy hrubé ponožky.


Aspoň vidíte, odkiaľ vám píšem. Mám rada svoj pracovný kút, najmä to strešné okno nad ním. Keď ho otvorím, vidím všade pražské strechy.


Pracovisku jednoznačne kraľuje moja milovaná ergonomická stolička Sayl Chair od dizajnéra Yvesa Béhara, ktorý sa pri jej navrhovaní inšpiroval mostom Golden Gate vo San Franciscu. Všimnite si plochy podrúčok, ako pekne lícujú s výškou stola. Stolička je presne nastavená pre moje maličenstvo.



Ku outfitu: kedysi dávno som na Slovensku mávala ateliér v centre mesta a presne takýto podkrovný. To som chodievala do práce ozaj vyštafírovná a veruže najmä v čiernej farbe. Blúzku s bielym golierikom i tú "frckanú" pod ňou mám od dcéry. Ani jedna sa mi nedá nosiť samostatne. Košeľová má chrbát taký polopriesvitný a to neznášam, keď mi vidno podprdu. Tá spodná je zase bez rukávov ako veľmi vykrojené tielko. Spolu ale fungujú senzačne.



Naozaj škoda, že sme tie outfity nestihli odfotiť. Sesternica varila čaje a behala do lekárne a čakali sme, kým neprejdú najhoršie horúčky. Prejsť prešli, veď každá viróza je za týždeň porazená. Ibaže mne pod nosom vykvitol mimoriadne obrovský herpesoidný pľuzgier a doteraz tam sedí, bolí, svrbí a mení farby, sviňa jedna!

Tak aspoň fotky niektorých tých šperkov samotných. Fajné sú, naozaj. Z chirurgickej ocele, riečnych perál, lastúr, morských kamienkov, polodrahokamov, sklenených korálikov. Ten môj je na stužke z čistého hodvábu.



Outfit:
Nohavice: Zara
Košeľa: Naomi Tsukishima
Spodná blúzka: Vero Moda
Topánky: Baťa
Náhrdelník: ela.k
Náušnice: vintage victorian style
Prsteň: Mango

Ozaj, čo si myslíte o návrate bielych golierikov. Vraj je to také tetkovské. A ja si myslím presný opak, že je to veľmi dievčenské. Či?



Baba Slováková

9 komentárov:

  1. Sa bojím, že ešte aj chrípka Ti pristane... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eeej, tak to přeju, ať chřipka rychle zase přejde! Je to letos hrozné, jak všude řádí!

    A pracovní koutek Ti velice závidím! Otevřít okno a vidět pražské střechy? Já chci taky! :-)

    Bebe
    blog Růžový chroust

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ešte stále som nie celkom doliečená, to prišlo tohto roku ozaj riadne svinstvo.

      Odstrániť
  3. Paráda. Pracovnička přímo mňam. Mohlo by být více foto z interiéru? Baví mě dívat se na krásnou labuť v krásném hnízdě. Vám snad sluší i opuchnutý nos. Až se mi chce říct, že je to nespravedlivé :). Krása jako vždy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D
      Tak možno pofotím i viacej z tohto môjho kráľovstva, uvidíme...

      Odstrániť
  4. Bílé límečky se mi líbily vždycky, i když nebyly zrovna in. Nosila je naše učitelka pracovního vyučování na základní škole (pro ty mladší, to byl školní předmět), která si na sebe sila sama, a mně připadaly naopak mladistvé, jako od školní uniformy. Vam taky sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, super sú. Mne sa páčia aj tie, ktoré sú rovno našité na pulóvroch. Je to taký milý detail.

      Odstrániť
  5. Teď teprve při zvětšení na notebooku vidím, jakou máte parádní pracovní židli. Nejlepší jsou věci, které jsou krásné a zároveň funkční.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram