Neposlušné šaty a netaktný vietor


Prípravy na military style ma zachvátili už v Prahe. Keď som objavila tieto šaty vo vojenskej khaki farbe a ešte aj s hviezdičkami, kvičala som radosťou. Šatôčky ako stvorené pre dámu po päťdesiatke, decentná dĺžka, rukávy, košeľový strih. Kupujem, balím do kufra, premiéru budú mať na veži, jedným slovom - radosť preveliká.





Nuž... šaty sú nenositeľné!!! Okrem šlicu v lége s gombíkmi majú po oboch stranách ešte dva a poriadne vykrojené. Jój, či sa len to smilné vetrisko potešilo!

Keď sme s dcérou pozerali hotové fotografie, tak sme sa smiali, že to bolo až na zaplakanie. Mám kopec nádherných fotografií, ktoré sú jednoducho nepublikovateľné. Určite nie na blogu pomaly šesťdesiatročnej ženy. Nohy v štekľoch odhalené až tam. Holý zadok. Na ochoze veže tak fučalo, že vznikli naozaj krásne fashion fotky s rozviatymi šatami a načisto odhalenými nohami. Mať tak dvadsať, už sú tu!

Nechám si ich. O nejakých desať-dvadsať rôčkov budem pri nich nostalgicky spomínať na mladosť, hehe.


Tieto fotografie boli urobené tesne predtým, ako vietor nadul sukňu a zdvihol ju často až nad hlavu.


Zdá sa, že fotografovateľná je len hlava a i tá poriadne strapatá.


Šaty, samozrejme, nevyhodím. Budem ich nosiť rozopnuté s úzkymi džínsami a s tielkom. Pás zaviažem vzadu a môžu si za mnou pokojne viať ako zástava.


Ideme si otvoriť vínko, keď som sa už takto vystrojila. Nad Dublin Bay sa pomaly vznáša tma, vietor hviždí za oknami, v diaľke blikajú svetlá dublinského prístavu. Toto je presne tá chvíľa na posedenie pri sviečkach a pri kozube. Vo veži je teplúčko. Kozub je síce elektrický, ale komín zostal zachovalý. V ňom zavýja víchrica a dobýja sa dnu. Nádhera!



Outfit:
Šaty: Zara /z novej kolekcie/
Náhrdelník, prsteň: Zara /kvôli nim som tam zavítala, počkala som si na zľavy/
Topánky: Atmosphere
Okuliare: dm drogéria



Baba Slováková

2 komentáre:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram