Zozadu lýceum, spredu múzeum


Tak som sa teraz naštvala. Capla som iný svoj outfit na jeden nemenovaný pekelný portál a tam hneď komentár, že aké usadlé. Vyššie boty by to chcelo. No dobre, no... Veď ja mám v skrini aj kúlovejšie kúsky. Obtiahnuté skinny, vysokánske štekle. Natiahnem, odfotím, ohúrim.




A teraz sa vás idem, baby, pýtať...  Nosíte vy v lete vysoké podpätky? V týchto horúčavách??? A tiež vám navrie na lýtku okamžite tá prekrásna fialková /inak čušiaca a pekne ukrytá/ kŕčová žila?
A chodidlá razom opuchnú ako kupy?


Nuž, mne veru hej. Takže takto: trošku pocupitám po mačacích hlavách v strmom kopci, stále statočne držiac balanc. Hneď vo vedľajšej ulici sa s úľavou zvalím na prvú stoličku a dám si kávu. No a potom čo najrýchlejšie domov, preč z mestského rozpáleného pekla, štekle šmahom do kúta a nohy do lavóra so studenou vodou.


Klamať telom sa dá a pre krásu vraj treba trpieť. Jaj... a či sa mi to ozaj chce? A vám?

Outfit:
Blúzka: Diesel
Skinny: Zara
Lodičky: Calvin Klein
Náhrdelník: Promod
Kabelka: Department Twórczosci

Tá istá blúzka Diesel v elegantnom outfite s čiernym kostýmom:
Zips ako pointa 



Baba Slováková

8 komentárov:

  1. Ja vás sledujem už nejakú dobu a usadlá sa mi teda nezdáte. I ja občas prispievam na nemenovaný pekelný portál a tie veci čo sa tam vždy dozviem ... radšej to ani nečítam :D
    Dnešný outfit sa vám teda vydaril. Je štýlový a šik. A podpätky? Na tie mám ja slabosť a nosím ich celoročne :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jáj, keď som bola taká mladá ako Vy, tiež som bez podpätkov nešla hádam ani len smeti vysypať :D Týmto článkom si robím tak trochu srandu, ale faktom je, že nohy po päťdesiatke už jednoducho bolia. Nedá sa nič robiť... Takže topánky s vyšším podpätkom kupujem vždy kvalitné, nech aspoň netlačia :D
      Ďakujem za kompliment!

      Odstrániť
  2. Dobrý deň, teším sa na Váše príspevky, sú vždy super...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, Anita, usmievam sa. Potešili ste ma, ďakujem.

      Odstrániť
  3. Tak jsem se konečně dočkal. Skoro měsíc jsem se těšil na Váš další příspěvek a těšil se právem. Líbí se mi Váš nadhled, Váš jazyk (nejde jen o to, že je to půvabná slovenština) a korunu tomu všemu dává Váš svěží outfit. Sluší vám to a zároveń chápu, že jste v pekle nechtěla prezentovat něco tak "standardního". Klidně jste mohla, protože jste velkou inspirací nejen pro ženy každého věku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kompliment od muža teší, samozrejme, dvojnásobne. Ďakujem. Ani na um mi nezišlo akurát toto zavesiť na Peklo, ale začínam nad tým veru uvažovať. Bude sranda???

      Odstrániť
  4. Moc vam to slusi! Nekdy podpatky snesu nekdy ne... v horku radeji volim pohodlne sandalky a myslim, ze je voli vetsina dvacitek ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuji, Martino!
      Veď toto... na blogoch všetky na podpätkoch, v uliciach nikto :D V lete každý určite volí pohodlnejšiu obuv.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram