Zlatá jeseň


Nejako som tie augustové horúčavy predsa len prežila.
Všetci sa flákali, Praha ako vymretá, len ja som sedela za počítačom a zarezávala.
Uhnala som si cervikálny syndróm, ako inak. Pre tých, čo nevedia, čo je to za šťastie - je to zaseknutý a vraj aj zapálený nerv, vychádzajúci z krčnej chrbtice. Krk bolí, pravá ruka bolí. Ešte dlho budem pobiehať so šatkami a šálmi okolo krku.


Horúčavy vystriedala začiatkom septembra hrozná zima a dnes sa konečne oteplilo a svet sa zalial slnkom. Dobrý dôvod na prechádzku.






Ešte sa mi veľmi nechce zamuchlať sa do šálu, vyskúšame hodvábnu šatku a tak trochu inak.


Jedna z najvýznamnejších českých cirkevných stavieb 20. storočia, kostol Nejsvětějšícho srdce Páně na námestí Jiřího z Poděbrad v Prahe od slávneho slovinského architekta Josipa Plečnika, prechádza úpravami a čiastočnou rekonštrukciou. Dôvodom je jeho nominácia medzi pamiatky UNESCO.

Stavba je inšpirovaná Noemovou archou a obsahuje detaily s kráľovskou symbolikou, napríklad fasáda s vystupujúcimi kameňmi je inšpirovaná kráľovským hermelínom.
Pri zapadajúcom jesennom slnku pripravila práve tmavosivá pomerne ponurá fasáda nečakané prekvapenie. Glazúra odráža slnko a svieti ako zo zlata. A hreje!


Sukňa: Bruno Banani
Pulóver: Promod
Lodičky: Opepozzo
Kabelka: Zara

Poznámky ku outfitu:


Je vôbec možné nosiť minisukňu po päťdesiatke? Ba priam na prahu šesťdesiatky??? Pretože veci sa majú tak, že nech robíte, čo robíte, ten vek je veru poznať. Na tvári, na postave, na celkovom držaní tela... a najmä na nohách, čo ako ste ich mali kedysi výstavné. Môžete ich krémovať, koľko chcete, pokožka už nikdy nebude dvadsaťročná - o fľakoch a kŕčových žilách ani nehovoriac.

Túto sukňu som sušila v skrini celé leto, čo ako sa mi páčila. Miniskuňa je to decentná, len na šírku dlane nad kolená, ibaže komu ja už budem otŕčať tie svoje koleniská? Ku tmavomodrej sukni som radšej rovno splašila tmavomodré punčuchy i topánky sú kombináciou čiernej s tmavomodrou. Toto je môj tip pre malé ženy: monolit jednej farby od topánok až po pás opticky predlžuje postavu!




Baba Slováková

6 komentárov:

  1. Krásný outfit, který moc sluší :) Líbí se mi ta kombinace

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zlatá jeseň, alebo Babie leto :-) Tak ako je to s tými mini ? Teraz v H&M taká krásna šatová sukňa na zips... krátka... :-(
    Katarína

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako s mini? Asi som sa nevyjadrila jednoznačne :D Predsa s pančuchami a nie s holými nohami :D Si myslím ja.

      Odstrániť
  3. Také si tak myslím. Punčochy to jistí.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný outlook. Táto minisukňa je podľa mňaurčite vhdná aj pre dám v strednom veku:),

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram