Trendy šperky pre jar/leto 2015

Nina Ricci
Ja viem... všetky sprievodkyne štýlom dámam po päťdesiatke odporúčajú jemné a najlepšie zlaté šperky. Takú tú nadčasovú nudu. Nemôžem za to, že ja mám radšej výrazné dizajnérske MAXI vecičky. A veď dobre, veď sú v móde!

Tu je prehľad najhorúcejších trendov v šperkovom ovešaní sa. Niektoré len spomeniem, lebo sú najmä pre mladé dievčatá. Ale z toho, čo by som si pokojne zavesila ja, pridám veru viacej obrázkov.

Zdroj: http://www.harpersbazaar.com/fashion/fashion-week/g4400/best-jewelry-trends-spring-2015/?slide=46

 

 

 

 

 

Louis Vuitton

 

1. Asymetrické náušnice

Môžete zvoliť rovnaký tvar ale iné farby, alebo jednu náušnicu dlhú a druhú krátku, alebo každú celkom inú... Strácate náušnice ako ja? A zostala vám len jedna? Teraz prichádza ich čas!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Hrubá mosadz


Veľmi sa teším! Mám! Aj masívny prsteň, aj náhrdelník.

Nina Ricci
Jason Wu for Pluma

 

3. Obojky


Smejem sa, lebo obojky ku mne už tiež dorazili. Jednému zo Zary dokonca milo hovorím "obojok na psa". Dior to síce nie je, no a?! Skoro rovnaký.


"Obojok na psa", Ch. Dior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Hippie Shake



Šperky inšpirúce sa érou hippies 70-tych rokov sú masívnejšie ako ich originálni predchodcovia.


Marni
Narciso Rodriguez

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Donna Karan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. vintage náušnice ako od babičky

A je to tu. V móde sú aj jemné babičkovské náušnice. Tak neviem... sedemnásťročná v tom určite bude vyzerať cool, ale ja? Ako babička. Tie vľavo sú ale OK.

Dolce & Gabbana
Proenza Schouler

 

 

 

 

 

 

Celine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Víťazné prívesky


Náhrdelníky s veľkými príveskami sú tú opäť, slávia svoj víťazný návrat.
Len sú zase iné...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Romantické predstavy


Hlavnou myšlienkou je, že viac je viac! Toto je trend pre takzvané "straky". Farebné sklíčka, falošné perly, lesklé kovy, a to všetko naraz na náušniciach, náhrdelníkoch, náramkoch. Dám iba jeden obrázok, úplne stačí...
Dolce & Gabbana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Športové výkony


Tento trend sa mi páči veľmi, preveľmi. Jednoduché šperky majú odrážať ženskú vnútornú silu.

Phillip Lim
Salvatore Ferragamo


Marni

Fendi

Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram