Korálové baleríny


Niektoré veci sa do šatníka dostanú omylom. Takto ku mne dorazili korálové lakované baleríny Zara. Úplne nové, dcére boli, ako inak, malé. Topánočky sú to kvalitné, nápadné a mne ako uliate. Navyše sa v nich dobre štráduje po meste.
Takže, čo s nimi???
Korálovočervenej farby mám ja kopec, športový outfit bol vytvorený raz-dva. Ibaže som chcela niečo elegntnejšie.



Najprv teda skúšam ten športový outfit. Melírovaný pulóver je úplne presný. Takže už len hrubá vesta, gate so striebornými zipsami a strieborné šmuky.

Skinny: river.island
Pulóver: bonprix
Vesta s ozdobnými nitmi a s kapucou: Zara
Šál: FRAAS


Pre elegantný outfit, hodný päťdesiatničky, som vytiahla zo skrine svoj komplet od Max Mara.




Krátky kabát zo strižnej vlny, angory a kašmíru: Max Mara
Twinset /kardigán + top/ zo strižnej vlny: Max Mara
Šál: No Name
Skinny: Zara

A tu majú milé boty premiéru... takto som sa z nich tešila v Dubline. Tento outfit je ako stvorený na túlanie sa daždivým mestom. Som na tej fotke načisto zmoknutá, ale to mi nijakovsky nepokazilo radosť!

Prešívaný kabátik: Burberry
Šál: FRAAS



Baba Slováková

2 komentáre:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram