Suvenír z Cliffs of Moher

Z nedávneho írskeho výletu ku slávnym útesom Cliffs of Moher na pobreží Atlantického oceánu som si doniesla milý suvenír. V Írsku som bola už niekoľkokrát a vždy som odolala tej záplave serepetičiek s keltskými vzormi, ktoré na vás číhajú na každom rohu. Samotné keltské ornamenty sú veľmi zaujímavé, ale keď ich vidíte POHROMADE a TOĽKO!!!... mávnete radšej rukou.
Múzeum v areáli Cliffs of Moher je umne zapustené do zeme - ostatne ako aj bezpečné chodníky na okraji útesov, aby stavby čo najmenej narúšali impozantný ráz tejto divočiny.




Obrovitánsky obchod so suvenírmi, samozrejme, chýbať nemohol. Iba sme sa tak po ňom poflakovali najmä v snahe trochu sa zohriať. Na útesoch fúkal vetrisko a lial dážď.


Nebolo tam veru NIČ, po čom by som bytostne zatúžila, kým mi zrak nepadol na túto smotanovobielu hodvábnu šatku s keltskými ornamentami...

Tak, tak... čomu som statočne v Dubline odolala, tomu som sa v tomto mystickom prostredí veru už nevyhla.

Dcéra mi ku šatke rovno pridelila tieto etno šlapky z jej cesty na Bali. Kúpila ich, lebo sa jej páčili, hoci sú jej o dve čísla menšie... no a?! Klasika.

Ďakujem, bejby!



Súvisiace články:
Outfit á la "Wolfland"

Baba Slováková

2 komentáre:

  1. s dobrými doplnkami je žena vždy iná a tieto sú naozaj krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dala by som si povedať - pekná šatka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram