Mikina nielen pre syna

Moja mikina s potlačou, Zara, po zľave 299,-Kč
Športovej elegancii kraľuje... mikina! Práve som si tento objav storočia vygooglila. Pátrala som, že čo som to vlastne privliekla domov. Vyzerá to celkom ako mikina bez kapuce. A veruže je to presne ono!

Už niekoľkú sezónu môžete vidieť mikinu na prehliadkových mólach, zamilovali si ju aj poprední módni návrhári. Stal sa z nej absolútny módny hit, ktorý sa hodí nielen ku jeansom, ale aj ku sukniam a elegantným nohaviciam. Samozrejme je reč o tej bez kapuce.


Regále v predajniach sú plné bláznivých rôznofarebných kúskov. Ale nájde sa niečo aj pre nás 50+.
Podľa čoho spoznáte mikinu? No predsa podľa takého toho bavlneného úpletu, zvaného aj teplákovina.

Mám absolútny hit!
Mikina s potlačou, Mango, 699,- Kč



Baba Slováková

1 komentár:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram