Verte, neverte...

... ale toto je moja 75-ročná matka.
Narodeniny oslavovala v lete, a ja spolu s jej vnučkami sme jej pripravili malé prekvapenie...


Musím podotknúť, že neter je kozmetička. A tak sme milú oslávenkyňu zobrali do parády. Manikúra, pedikúra, čerstvá farba na vlasy, masáž tváre, pleťová maska a napokon make up.
Prevetrali sme jej skriňu a pobrali sa ju fotografovať ako veľkú filmovú hviezdu.

Mami si to očividne užívala!
Prisahám, že nemá nijakú plastiku.

Nefajčí, pije biele víno a nikdy necvičila ani nedržala diéty. Používa doma vyrobené pleťové masky /najobľúbenejšiu má tú z vaječného bielka s citrónom/, pravidelne používa krémy.

Doslova maká na tej záhrade, čo vidíte v pozadí.


Je vdova a bývalá učiteľka, zaslúžilý dôchodok si príliš neužíva, lebo je poslankyňou obecného zastupiteľstva, intenzívne organizuje kultúrny život v obci a pravidelne spieva s cirkevným zborom.

Aby bolo jasné - ako dôchodkyňa si nemôže dovoliť neviem čo. Väčšina jej outfitov má už mnoho rokov a sem-tam si šije sama. Móda ju ešte stále nesmierne baví!

Hlavne si všimnite tie klobúky! Ach, jaj... akoby jej na hlave narástli.




Baba Slováková

3 komentáre:

  1. Maminka je nádherná a je to opravdová dáma... je šik.. a vypadá WHAU tak mladistvě.. Je vidět, že má zdravý přístup k životu... a určitě nepoužívá slova typu co slyšívám já od mé maminky.. : " To už pro mě není" Velká poklona *** Na věku nezáleží, jen na nás... jak k němu přistoupíme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Usmievam sa... Maminka je presný môj opak, bez patričného outfitu nejde ani do samošky, občas ju aj s mojimi dcérami musíme krotiť. Prudko sleduje trendy a na vek zvysoka kašle. Do mňa hučí, aby som sa aspoň trošku "prebrnkla" - čo znamená našminkovala. Ja som doteraz bola natiahnutá najčastejšie v čiernej...a aj preto som začala písať tento blog. Hľadám svoj nový štýl - niečo medzi ňou a mnou.

      Odstrániť
  2. Vy prostě potvrzujete rčení Jaká matka, taká Katka... ve šminkách a přibarvení to není, prostě jste krásné ženy a stárnete do krásy.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram