Balím sa do lietadla

Lietanie je dnes pomerne pohodlné. Letenku kúpite cez internet, aj WEB check-in vybavíte z domu v papučiach. U niektorých leteckých spoločností sa dá zaregistrovať už v predvečer letu. Vytlačíte si palubný lístok a potom stačí len doraziť ako veľká voda na letisko a prebojovať sa cez  pasovú a colnú kontrolu. S včasným príchodom na letisko mám ja vždy problém, takže sa snažím urobiť v predstihu, čo sa len dá.
Ideálne je zobrať si malý kufor, ktorý si vezmete so sebou na palubu. V zásade si môžete zobrať len jeden kus príručnej batožiny, ale tu neexistuje nijaký medzinárodný štandardný predpis. Takže lietam s malým kufrom a ruksakom na notebook, ktorý používam aj ako kabelku na doklady a spol. a doteraz som s dvomi kusmi príručnej batožiny nemala nijaký problém.



Takže všetko na palubu, nič netreba odovzdávať a predovšetkým netreba čakať po prílete na kufor a tŕpnuť, či tiež ráčil priletieť rovnakým lietadlom. Hovorím, pravdaže, o krátkych, len niekoľkodňových zahraničných pobytoch. Aj tak je tu problém. Ten malý kufor!

Musím si dobre premyslieť, čo si so sebou zoberiem. Letím na päť dní. Základ tvoria jedny čierne džínsy a jedny čierne spoločenské nohavice. Sako zoberiem tiež len jedno. Čakajú ma dve pracovné ale neformálne večere. Takže na jednu si dám top a na druhú tričko so šatkou. Veľká kožená taška bude na dokumenty a tá menšia mi poslúži v kufri aj ako nesesérka na kozmetiku. Topánky s opätkom neberiem, zabrali by mi pol kufra, plátené tenisky sú spratnejšie.

Sako, top a šatka Betty Barclay, tričko Benetton, nohavice Atmosphere, opasok Max Mara, veľká kabelka  Liebeskind, malá kabelka Lacoste


Toto baliť nemusím, lebo si to oblečiem do lietadla. Cestou naspäť vymením len tričko.
Bunda G-Star, tričko Zara, džínsy s elastanom Mango a obujem čierne kožené tenisky Puma.


Takže ešte tri tričká a jedna košeľa. A je pobalené. Spodné prádlo, nočná košeľa a celkom na vrch sa sprace aj kožená taška. Notebook je v špeciálnej taške aj s dokladmi a s peňaženkou.

Samostanou kapitolou je kozmetika, lieky a hygienické potreby. Všetko treba dať do uzavretého plastového vrecúška a pre objemy sú špeciálne predpisy. A tak mám mini parfém, mini telové mlieko, mini zubnú pastu a tak podobne. Nezaberie mi to veľa miesta a nehrozí, že by som prekročila predpísaný objem. Pre tekutiny, pasty, gély, spreje či tekuté lieky je to vždy do 100 ml v samostatnom balení.




Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram