Sharon Stone (1958)

Na Sharon sa mi páči najviac to, že nemá plastiky. Možno aj má, ale šikovne urobené. Ukazuje hrdo vrásky, a aj tak je stále krásna. Nijaké prehnane nafúknuté líca ani káčerovské pery.
V každom prípade jej zázračne zostal pôvodný výraz tváre.


Medzi babenky ju však nezaradím, jej outfity nie sú inšpirujúce. Príliš sa štylizuje do úlohy večného vampa a riskuje, že vyjde na posmech.




Toto na ňu vytiahli - paroduje seba samú:

Už to nie je ono: Sharon Stone nevyšiel jej slávny trik



Mne je teda jasné, že Sharon tak určite nevyzerá, spúšť fotoaparátu vie narobiť hotovú spúšť, vykreslí fľaky a vrásky aj tam, kde ich ľudské oko na slnečnom svetle nevidí, ale... beriem si z toho ponaučenia:

- oblečenie bez rukávov už len v tropických horúčavách a najlepšie niekde vo vyľudnených trópoch, aby nik nevidel
"myši" pod pazuchami,
- už nikdy vysoký akože sexy rozparok,
- úzke kožené gate zahodiť!

Na druhej strane - netreba to brať až tak tragicky. Mňa s fotoaparátom nikto predsa naháňať nebude. A gate sa ešte zídu. Na nejaký rockový koncert, napríklad? V toľkom dave sa rocková babička stratí ako nič.

Naschvál som vybrala Sharonine rockerské outfity. Sme rovesníčky a aj ja mám rada tento štýl. Nuž ale ako v tom vyzerá filmová hviezda? Mladistvo veru nie. Napokon sa mi pozdáva len posledný práve s koženými nohavicami. Je tam použitý trik, o ktorom píšem v článku o červenovláskach. Kvalitná kabelka vo farbe vlasov to vytiahla na iný level.







Baba Slováková

2 komentáre:

  1. J. Kubiš: naozaj zaujímavý postreh... už som to kdesi počula, haha
    Článok "Ako to vidia muži"
    http://babieleta.blogspot.cz/2013/12/ako-to-vidia-muzi.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram