Oprah je big!

Oprah Winfrey (1954) je známa americká moderátorka, herečka a vydavateľka časopisu. Uvádza populárnu Oprah Winfrey Show, je mnohonásobnou držiteľkou ceny Emmy, bola nominovaná na Oskara a je považovaná za najbohatšiu a najfilantropickejšiu Afroameričanku 20.storočia.

Oprah je jednoducho BIG. Veľká. Vo všetkých významoch tohto slova.
A keďže ideme odkukávať skvelý štýl v obliekaní, všimnime si predovšetkým jej veľkosť telesnú. Veľkosť XXL.

Na svoj vek vyzerá neuveriteľne a veľmi dobre vie, čo pristane jej krivkám. Nemám veľmi v úmysle na tomto blogu prezentovať normálnej ženskej nedostupné róby z červených kobercov, ale v prípade Oprah urobím výnimku, pretože všetky jej outfity nesú spoločné znaky.










Tak poďme na to:

- výstrih do véčka opticky zoštíhľuje a pritiahne pohľady všetkých chlapov v okolí,

- strih šiat kopíruje obliny, nikdy na sebe nemá nijaké vrece,

- odev má vždy dlhé alebo trojštvrťové rukávy /písala som o zázraku s menom trojštvrťový rukáv v minulom článku/,

-  jednofarebné látky, nijaké divoké vzory!

Myslím, že pod spoločenské róby nosí sťahujúce prádlo, ale aj ležérny outfit s nohavicami je perfektný. A áno... nohavice sú dlhé! Ku šlapkám či balerínam si dĺžku po členky môžu dovoliť ozaj iba vysoké štíhle ženy.

Nenašla som fotku, kde by vyzerala zle. Táto XXL dáma je ešte stále veľmi sexi!


Kliknite na zväčšenie obrázkov!




Možno si poviete: fajn, isto má dobrého stylistu, môže si to dovoliť. Takže si milé kamošky 50+ pozrite pani Sylviu z článku: Sylvia: po päťdesiatke sa život nekončí.
Čo vidíte? Tie isté zásady!

Text: Baba






Baba Slováková

3 komentáre:

  1. Dobrý deň, vy ste sa pohnevali s predložkou K?
    ku obrazu ku deväťdesiatke ku šperkom ku šesťdesiatke ku handričkám ku mojim ku bublinkám ku tomu ku šlapkám ku sukni...
    Prečítala som si zopár článkov len preto, aby som zistila, či nájdem aspoň raz napísanú predložku K správne. Nenašla som. To je čo za slovenčinu?
    Zdraví Adela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, až ma zamrazilo a hneď som sa chytila opravovať chyby, ibaže všade mám predložku KU správne! Takže: buď sa Vám nezobrazuje písmenko, alebo nechápem tento komentár. V každom prípade zaň ďakujem, pre istotu som to všetko skontrolovala. Baba

      Odstrániť
    2. Sorry, už mi to došlo. Zvyk je železná košeľa a žijem v českom prostredí. Ďakujem za upozornenie.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram