Čierna, biela, béžová

Inšpirácia : Inés de la Frassange (1957)

Jój, tak toto je čosi pre mňa! Som jesenný farebný typ a čistá Black & White kombinácia je pre mňa pritvrdá. Čiernej mám pritom plnú skriňu, béžovej v odtieni camel tiež požehnane, snehobielu hádam ani žiadnu. Nájdu sa však nejaké smotanovobiele tričká, dokonca aj košeľa.

Tá modrá kabelka je božia... Oukej, Inéska má na sebe samé značkové veci, držme sa pri zemi. Idem sa ja kuknúť na baleríny pre normálnych smrteľníkov...




Našla som a celkom ľahko u Baťu. 
Cena baťovská 39,99 €. 

Mimochodom, takmer do krvi som sa minule poškriepila so svojou švajčiarskou kamoškou, ktorá mi bohorovne tvrdila, že Bata je švajčiarska firma. Veď je tam na každom rohu. Museli sme ísť za vedúcim predajne, ktorý priznal, že spoločnosť má síce vo Švajci veľkú fabriku, sídlo kdesi v Kanade, ale je to veru firma pôvodom československá. To ste mali vidieť ten pretiahnutý ksicht! Ha!
A ja som sa začala na baťovky dívať celkom inými očami. Takmer s láskou. Tu je balerína:


Tak som sa trošku po tých baťovských stránkach poobzerala, reku, možno bude aj kabelka. Je.
Takáto zo syntetiky  za 49,99 €:


Ako z pravej krokodílej kože. Neviem prečo, ale lakované kožené kabelky som nikdy nemala rada.  Načisto mi príde barbarské prelakovať taký krásny a drahý materiál. Takže pre mňa za mňa - pokojne aj syntetika. Dlho to síce nevydrží, rúčky časom popraskajú... Nie veru, za touto mi srdce nepiští. Kabelka je pekná, ale už nie nič pre mňa. Či???
Toto musím trikrát premyslieť.

Tu je ešte niekoľko dobrých inšpirácií na tému čierna a béžová farba:
Všimnite si, že akonáhle sa vyskytne nejaký biely detail, celé to rozžiari!




Baba Slováková

1 komentár:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram